DEPARTAMENTUL DE GARANTII SI RECLAMATII S.C.AGAN TRUST S.R.L
Acest departament ofera informatii despre cum se procedeaza in cazul unei reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma noastra.
I. CONDITII NECESARE
Responsabilitatile cumparatorului:
Cumparatorul are obligatia imediat dupa primirea produsului sa il controleze si fara amanari sa informeze vanzatoarea despre defectele identificate si cel mai bine la centrul de service. In caz contrar, orice reclamatie nu este valabila. Ne puteti contacta telefonic intre orele 08.00 – 18.00 (Lu – Vi) recomandam sa rezolvati orice reclamatie pe perioada garantiei. Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca conditiile de utilizare si dupa aceste informatii se va ghida. Garantia nu este valabila pentru obisnuitele uzuri ale produsului (sau componentele lor) rezultate din utilizare. Viabilitatea mai scurta a produselor nu este motiv de suparare sau reclamatie. Rezolvarea reclamatiilor inceape din momentul in care clientul a depus toate documentele si produsul pentru reclamatie complete (pana cand nu a fost hotarat altfel) si sa dovedeasca ca produsul este cumparat de la societate (cel mai bine cu bonul de casa sau factura). Produsul reclamat trebuie sa fie curatat de orice murdarie si inofensiv igienic. Societatea are dreptul sa refuze produsele de la reclamatii pana cand clientul nu va indeplinii conditiile de mai sus. Produsul reclamat trebuie sa fie trimis impreuna cu certificatul de garantie si foaia de reclamatii (care se completeaza), unde clientul este obligat sa prezinte impreuna cu semnatura pentru interventie.
Datoria vanzatorului:
Reclamatia va fi rezolvata nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la depunerea reclamatiei, pana cand partile nu hotarasc altfel.
II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE
Prevederi obligatorii:
Acest departament de reclamatii a fost creat in acord cu drepturile cetateanului, unde reclamatia se valorifica pe perioada de garantie a produselor. La fiecare produs se prezinta un act de preluare, care poate sa serveasca ca garantie, pana cand aceasta nu este atasata impreuna cu aprobarea de la noi a produsului sau producatorului.
Acordul despre aceste conditii este avizat prin semnatura clientului la preluarea produsului. Daca nu preia produsul personal, atunci preluarea se face din momentul in care se preda de la expeditor.
Obligatii necesare:
1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si incepe sa fie valabila din ziua expunerii actelor de vanzare. Garantia se prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In cazul schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte. O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.
2) Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare este notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala, ca ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte. La produsele de vanzare cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care pretul a fost micsorat. La produsele folosite, societatea noastra poate sa micsoreze perioada de garantie, nu mai mult de 6 luni; aceasta perioada este indicata de societatea noastra .
3) Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii. Daca garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparatii si retrimise.
4) Clientul preda produsul ambalat (ca sa fie protejat de eventuale socuri), iar produsele pentru reclamatii trimise la service, la adresa: Bucuresti , Bd.Ghencea, Nr.158, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de acest gen sau cazul in care clientul poate sa ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla in localitatea sa.
5) De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service trimite produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat al societatii, sa prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele pentru ridicarea produselor din acel magazin. De exemplu o reclamatie solutionata se trimite direct in magazinul in care sa predat. In cazul in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat, se retrimite inapoi la sediu iar daca clientul solicita produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare. Produsele retrimise vor fi depozitate, iar aceasta depozitare se va plati 19,99 RON cu TVA/buc pentru fiecare luna de depozitare. In momentul in care perioada de depozitare trece de 6 luni atunci produsul reparat se poate vinde ca sa se valorifice pentru banii de depozitare. Pentru situatiile in care cumparatorul nu se poate prezenta la centrul service, cheltuielile legate de transport pana/ de la service-ul autorizat, pentru reparare sau inlocuire, nu intra in obligatiile vanzatorului sau importatorului.
6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :
*deteriorarea bunului in timpul transportului, acest prejudici trebuie cerut de la firma de transport
*reparatii neautorizate a produsului.
*instalare incorecta, sau utilizarea contrar instructiunilor de utilizare sau de instalare.
folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din instructiunile de utilizare
*avariarea produselor industriale
*distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, care sunt indicate in instructiunile de folosire dupa caz , daca e necesar asemenea specificatii.
*avarierea produselor prin alimentare la retele care nu corespund normelor.
*incarcarea bateriilor (la produsele de acest gen) este necesar sa fie folosite in modul in care a fost indicat acest lucru in instructiunile de folosire.
Pentru informatii despre rezolvarea reclamatiei in termen util si/sau starea actuala a situatiei, puteti cere o consultatie la centrul de livrari la telefon - 021 / 539.77.88
7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.
III. RECLAMTII A DEFECTELOR TRIMISE
Acordati mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet! Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta prezinta deteriorari, ruperi ale benzi cereti raspunderea transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si pe noi. Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou. Reclamatii de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.
Concluzii de functionare:
Acest departament de reclamatii a fost infiintat si functioneaza din 05.10.2010 pentru stabilirea reclamatilor si garantia produselor. SC AGAN TRUST SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile fara anunturi prealabile.
Acest departament ofera informatii despre cum se procedeaza in cazul unei reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma noastra.
I. CONDITII NECESARE
Responsabilitatile cumparatorului:
Cumparatorul are obligatia imediat dupa primirea produsului sa il controleze si fara amanari sa informeze vanzatoarea despre defectele identificate si cel mai bine la centrul de service. In caz contrar, orice reclamatie nu este valabila. Ne puteti contacta telefonic intre orele 08.00 – 18.00 (Lu – Vi) recomandam sa rezolvati orice reclamatie pe perioada garantiei. Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca conditiile de utilizare si dupa aceste informatii se va ghida. Garantia nu este valabila pentru obisnuitele uzuri ale produsului (sau componentele lor) rezultate din utilizare. Viabilitatea mai scurta a produselor nu este motiv de suparare sau reclamatie. Rezolvarea reclamatiilor inceape din momentul in care clientul a depus toate documentele si produsul pentru reclamatie complete (pana cand nu a fost hotarat altfel) si sa dovedeasca ca produsul este cumparat de la societate (cel mai bine cu bonul de casa sau factura). Produsul reclamat trebuie sa fie curatat de orice murdarie si inofensiv igienic. Societatea are dreptul sa refuze produsele de la reclamatii pana cand clientul nu va indeplinii conditiile de mai sus. Produsul reclamat trebuie sa fie trimis impreuna cu certificatul de garantie si foaia de reclamatii (care se completeaza), unde clientul este obligat sa prezinte impreuna cu semnatura pentru interventie.
Datoria vanzatorului:
Reclamatia va fi rezolvata nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la depunerea reclamatiei, pana cand partile nu hotarasc altfel.
II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE
Prevederi obligatorii:
Acest departament de reclamatii a fost creat in acord cu drepturile cetateanului, unde reclamatia se valorifica pe perioada de garantie a produselor. La fiecare produs se prezinta un act de preluare, care poate sa serveasca ca garantie, pana cand aceasta nu este atasata impreuna cu aprobarea de la noi a produsului sau producatorului.
Acordul despre aceste conditii este avizat prin semnatura clientului la preluarea produsului. Daca nu preia produsul personal, atunci preluarea se face din momentul in care se preda de la expeditor.
Obligatii necesare:
1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si incepe sa fie valabila din ziua expunerii actelor de vanzare. Garantia se prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In cazul schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte. O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.
2) Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare este notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala, ca ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte. La produsele de vanzare cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care pretul a fost micsorat. La produsele folosite, societatea noastra poate sa micsoreze perioada de garantie, nu mai mult de 6 luni; aceasta perioada este indicata de societatea noastra .
3) Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii. Daca garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparatii si retrimise.
4) Clientul preda produsul ambalat (ca sa fie protejat de eventuale socuri), iar produsele pentru reclamatii trimise la service, la adresa: Bucuresti , Bd.Ghencea, Nr.158, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de acest gen sau cazul in care clientul poate sa ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla in localitatea sa.
5) De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service trimite produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat al societatii, sa prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele pentru ridicarea produselor din acel magazin. De exemplu o reclamatie solutionata se trimite direct in magazinul in care sa predat. In cazul in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat, se retrimite inapoi la sediu iar daca clientul solicita produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare. Produsele retrimise vor fi depozitate, iar aceasta depozitare se va plati 19,99 RON cu TVA/buc pentru fiecare luna de depozitare. In momentul in care perioada de depozitare trece de 6 luni atunci produsul reparat se poate vinde ca sa se valorifice pentru banii de depozitare. Pentru situatiile in care cumparatorul nu se poate prezenta la centrul service, cheltuielile legate de transport pana/ de la service-ul autorizat, pentru reparare sau inlocuire, nu intra in obligatiile vanzatorului sau importatorului.
6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :
*deteriorarea bunului in timpul transportului, acest prejudici trebuie cerut de la firma de transport
*reparatii neautorizate a produsului.
*instalare incorecta, sau utilizarea contrar instructiunilor de utilizare sau de instalare.
folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din instructiunile de utilizare
*avariarea produselor industriale
*distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, care sunt indicate in instructiunile de folosire dupa caz , daca e necesar asemenea specificatii.
*avarierea produselor prin alimentare la retele care nu corespund normelor.
*incarcarea bateriilor (la produsele de acest gen) este necesar sa fie folosite in modul in care a fost indicat acest lucru in instructiunile de folosire.
Pentru informatii despre rezolvarea reclamatiei in termen util si/sau starea actuala a situatiei, puteti cere o consultatie la centrul de livrari la telefon - 021 / 539.77.88
7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.
III. RECLAMTII A DEFECTELOR TRIMISE
Acordati mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet! Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta prezinta deteriorari, ruperi ale benzi cereti raspunderea transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si pe noi. Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou. Reclamatii de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.
Concluzii de functionare:
Acest departament de reclamatii a fost infiintat si functioneaza din 05.10.2010 pentru stabilirea reclamatilor si garantia produselor. SC AGAN TRUST SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile fara anunturi prealabile.